Diskuse

Pražský kamerový systém: Nutné a stravitelné zlo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bezpečnostní situace se nezhoršuje tak nějak "od přirození" !

Vláda dováží nelegální imigranty a ti (dost pravděpodobně) nebudou respektovat zákony. Vláda neprotestuje proti tomu, že Řecko a Itálie nedodržují základní pravidlo Schengenu, nehlídají vnější hranice. Vláda se nepřipojila k Maďarsku a Polsku se žalobou proti kvótám.

Zato paní z vládní strany vehementně obhajuje nutnost zkrátit obyvatelstvu vodítko.;-€

Snad se lidé ve volbách vyjádří, že toto nechceme.

0 0
možnosti

"chytrá - opatrná" řekl by Werich, kdo hlásá "já nic špatného nedělám, tak mi to nevadí" ať se jde dobrovolně přihlásit do otroctví, ale mě ať z toho vynechá

1 1
možnosti

Svět se zbláznil. To že přibývá všelijakých přestupců je zaviněno novodobou výchovou dětí, které žijí v přesvědčení, že jim je dovoleno vše a žádné tradice a zvyklosti a rozlišení, co správné je a co není neexistuje. Tlučou jim do hlav všelijaká pseudopráva, otravují jim mozky, potlačují roli rodičů. Já jsem zásadně proti všelijakým monitorovacím systémům. Stejně nikdy nic nevyřeší, zkoumají až následek za současného šmírování bezúhonných občanů, nikoliv příčinu. Policajtů máme desetitisíce, nechci kecat, ale snad nejvíc v EU, na počet obyvatel, ale místo aby byli vidět v ulicích, raději hnípou u monitorů. Jsme v podstatě policejní stát, který si v ničem nezadá s nacistickým Německem. Takto jsem si to po 89. nepředstavoval.

1 1
možnosti
Foto

V počtu policajtů na počet obyvatel jsme na předních místech řebříčku !

0 0
možnosti